Persbericht: Heleon Group haalt vertegenwoordiging binnen van Continental Disc Corporation, marktleider in breekplaten. Gillain & Co wordt verdeler in België

Logo Gillain & Co part of Heleon Group

Logo Continental Disc Corporation

Foto HPX Sanitrix breekplaat (Hogeprecisie breekplaat voor de voeding, farma, biotech, ASME BPE and USP Class VI)

Foto Jan Timmer (jpeg)

-PERSBERICHT-

Heleon Group haalt vertegenwoordiging binnen van Continental Disc Corporation, marktleider in breekplaten. Gillain & Co wordt verdeler in België.

Aartselaar, 13 juli 2018  – Nadat Heleon Group in Nederland en België de vertegenwoordiging binnengehaald heeft voor breekplaten van marktleider Continental Disc Corporation (CDC), wordt Gillain & Co de nieuwe breekplatenverdeler in de Belgische markt. CDC vervaardigt breekplaten die gebruikt worden in voedings-, farma- en industriële bedrijven over de hele wereld. Een breekplaat is een drukbeveiliging die een installatie of een tank beschermt tegen overdruk en/of onderdruk (vacuüm), ter voorkoming van explosie of implosie. Het fabriceren van breekplaten is maatwerk en vereist een enorme vakkundigheid en ervaring.

Naast aanzienlijke investeringen in magazijnautomatisering - meteen opgestart na de overname van Gillain & Co door Heleon Group – wordt ook gewerkt aan de optimalisatie van het productgamma. Hygiënische breekplaten vervolledigen het succesvolle high-purity totaalprogramma van Gillain & Co en bestendigen mee haar positie van expertleverancier voor voeding en farma. “Omdat sanitaire breekplaten al dan niet samen met veiligheidskleppen gebruikt worden in dezelfde installaties en tanks waar wij nu reeds onderdelen voor leveren, is het niet meer dan logisch dat we ook breekplaten aanbieden.” aldus Jan Timmer, CEO van Gillain & Co. CDC onderscheidt zich door innovatieve en gepatenteerde ontwerpen, traceerbare materialen en is IS0 9001 gecertificeerd.

NEEM CONTACT OP

T +32 3 870 60 80
advice@gillain.com

Schrijf u in op onze nieuwsbrief. Geef uw e-mailadres in: